Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mijn provider neemt spam zeer serieus. Hebben een in te stellen spamfilter, een erg goed abuse beleid etc. Er zijn (naar mijn bescheiden mening) gelukkig meer en meer providers die spam steeds serieuzer nemen, maar helaas zijn er nog veel te veelproviders die dit niet doen. Spamfilters zijn ook maar een lapmiddel, spam moet bij de oorzaak (de spammers) worden aangepast. Zolang er geld te verdienen is met spammen, is er spam. Er zouden dus flinke geldboetes gegeven moeten worden aan spammers, en wat mij betreft mogen spammers absoluut aan de schandpaal genageld worden. Zowel het spammende bedrijf, als de opdrachtgever, als de spamvertised website etc. Jammer genoeg is het ook nog zo dat er vooral in het buitenland (USA, Rusland en veel verre-oosten landen) het spambeleid nagenoeg nihil is. Hierdoor kan Nederland (of Europa wat mij betreft) het straatje wel schoonvegen, maar verleggen de spammers hun werkterrein naar die landen waar geen (goed) abuse beleid of een goede wetgeving ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):