Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste mensen, ik ben gisteren gebeld door Daniël Henley van A Star Travel. Het was een hele aardige meneer en het klonk allemaal heel interessant. Ik vond het alleen te mooi klinken (had in mijn achterhoofd dat het voor hetzelfde geld Nigeriaanse oplichters zouden kunnen zijn). Wat me verder niet aanstond was dat de man eerst zei dat 80% van de reis voor me betaald werd, dat werd toen 70%, ik moest zelf mijn ticket betalen, 250 dollar voor een cruise (toeristenbelasting bij de Bahama's). Vond het allemaal zo vaag en die man bleef ook maar doorkakelen aan de telefoon. Hij gaf geen helder antwoord op mijn vraag wat de reis in totaal zou kosten. Ik mocht hem niet terugbellen of mailen, moest meteen beslissen. Daarop heb ik gezegd "In Europe things go slower" en heb bedankt voor de prijs waarop hij antwoorde dat ik de eerste Nederlander was die bedankte voor de prijs en maar bleef aansmeren. Na een half uur bellen heb ik hem toen maar vriendelijk bedankt en het gesprek beeindigd.
Beschrijf je klacht (Optioneel):