Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-04-2005, 12:40 door Anoniem

Klant: Hij doet 't niet, hij is stuk, ik wil een nieuwe. MS: u krijgt geen nieuwe, u krijgt aanwijzingen om het misschien op te lossen Klant: misschien kan oplossen? u maakt 't stuk dus u repareert maar. MS: heel veel applicaties werken er wel mee, wij maken dus juist veel heel. Klant: doordat u niets doet moet ik maar proberen of ik het via via nog aan de praat kan krijgen. Dat kost me veel tijd en dus geld. Ik betaal jullie ook heel veel geld, dan mag ik toch wel betere service verwachten dan oplossingen die misschien werken in de vorm van doorverwijzingen. MS: andere klanten betalen ook geld en die willen ook service. wij kunnen niet iedereen tevreden houden. dan is dit dus nog een nette service voor u omdat we met een oplossing komen. Klant: andere klanten die die software gebruiken en u betalen hebben ook problemen, u kiest er dus voor om dat geld in te pikken en de klanten die software hebben die wel heel blijft voor te trekken. MS: zo zou ik het niet willen zeggen. wij maken een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha