Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Walter Door Anoniem Een kantoormedewerker zit gemiddeld 20-30 minuten per dag in auto en 6-8 uur aan z'n pc. Waar heeft ie meer verstand van? Nou, als ik de gemiddelde medewerker die ik als helpdesker aan de lijn krijg moet geloven, hebben die meer verstand van auto's dan van computers. De meesten weten hoe ze het oliepeil moeten controleren, ruitensproeier vloeistof moeten vullen, bandenspanning controleren en ga zo maar door. Maar het installeren van software weten *veel* mensen niet eens hoe dit moet, ze lezen niets, ze doen niets en bellen meteen. Dit zijn mensen die niet geinteresseerd zijn in computers, en het gebruiken als een noodzakelijk kwaad, omdat ze er van de baas mee moeten werken. En er zijn heel veel mensen die op die manier met computers moeten werken. Defragmenteren, wat is dat? Spyware, wat is dat? Virusscanner updaten, hoe stel ik dat in? En ga zo maar door. als je maar verstand van verzekeren hebt!
Beschrijf je klacht (Optioneel):