Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
ik heb via de link gewoon een antwoordform van de postbank kunnen invullen. Kreeg een bevestigingsmail.. en later een antwoord. m'n hostfile is niet veranderd. Ook na herstart stond er niets anders in. De uitleg van Erik van Straten is perfect. Dat je na klikken op de link via google.fr en een japanse msn doorgesturud wordt via een russische .RU site en uitkomt op de postbank site kon je ook gewoon in de adresbalk van je browser zien gebeuren. Gebeurd alleen wel snel, maar niet snel genoeg! ===== Geachte heer/mevrouw, Sommige mensen hebben vandaag een Engelstalige e-mail ontvangen die van Postbank afkomstig lijkt te zijn. Hierin wordt gevraagd om op een link te klikken en gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn Postbank.nl in te vullen samen met 3 TAN-codes. Deze e-mail komt NIET van Postbank. Uw wachtwoord is strikt persoonlijk. Postbank zal u daarom nooit naar uw wachtwoord of TAN-codes vragen. Niet via internet, e-mail, telefonisch, aan de deur of via welke andere manier ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):