Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem ten eerste is het onzin om te suggereren dat alleen postbank klanten deze phising scam voorgeschoteld kregen. het waren random mailtjes... Ja, duh. Maar het was echt gericht op Postbank klanten onder de ontvangers. Juist omdat dat zo'n makkelijk doelwit is met het verouderde authenticatie systeem waarvan klanten makkelijk crusiale gegeven kwijt kunnen geven. wat betreft de postbank login, het enige wat de postbank moet doen is oude accounts waar men nog tan codes op papier krijgt afschaffen. de nieuwe methode waar je tancode wordt gesmsd als je een overschrijving wil doen vind ik best elegant. geen gezeur met passen en paslezers... Ik ben blij dat je niet bij de postbank voor het zeggen hebt wat er zou moeten gebeuren en wat veilig is. 1. Ik wil niet dat de postbank mijn mobiele nummer heeft 2. ik wens geen beveiligingscodes in plain text verzonden hebben. 3. Ik wil mijn crusiale codes niet eens over publieke netwerken toegezonden krijgen. 3. ik wil niet afhankelijk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):