Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem Door Walter Niet nodig. De postbank geeft op de login site duidelijk aan dat zij nooit om gebruikersnamen, wachtwoorden of TAN codes vragen. Maar ze doen het wel. Als je inlogt, vragen ze om een gebruikersnaam en wachtwoord. En als je een betalingsopdracht geeft vragen ze om een TAN. Zo'n vermelding op de homepage is leuk, maar tamelijk zinloos. Als ze die phishing scam wat beter in elkaar hadden gezet, had ik best kunnen snappen dat veel gebruikers erin trappen. Tan codes realtime per SMS beveiligt hier prima tegen. Die tanlijsten moeten ze inderdaad maar afschaffen. Mensen zonder mobiele telefoon moeten dan maar zo'n digipas krijgen. Heeft er al iemand bij de Postbank een robotje gemaakt die echt lijkende namen/wachtwoorden/codes genereert en invult op de scamsite, om daarna te traceren wie deze codes intypt? hehe ja daaar moest ik wel even heel hard om lachen de eerste keer: "Waarschuwing: De Postbank zal *nooit* om uw gebruikersnaam of wachtwoord vragen. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):