Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2005, 11:09 door Anoniem

Door Anoniem Door Anoniem Ik snap nog steeds niet waarom zij die 'kritieke' patches niet gelijk uitbrengen. Daarvoor kan men toch wel een nieuw systeem bedenken (met mail bijv)? Vooral voor thuisgebruikers zijn deze snelle ingrepen nodig (zonder te wachten tot de 1e dinsdag van de maand. De ene kant begrijp ik je opmerking, maar aan de andere kant veel gebruikers zitten niet te wachten op dagelijk patches afhandelen en daar ligt voor Microsoft nog een flink verbeterpunt. Persoonlijk zou ik graag zien dat Microsoft meer moeite gaat doen om patches bij de systemen te krijgen en als gebruikers bv alleen maar naar microsoft.com kunnen surfen bij een gebrek aan de nodige patches. Want veel thuisgebruikers lijken zich niet te bekommeren om dit soort updates. De meeste (80%) van de thuisgebruikers zijn zich niet eens bewust van de noodzaak van die patches, en weten nog minder waar die te halen. Eigenlijk is eerste opdracht van Microsoft: "maak nu eens eindelijk het systeem dat ook doet wat het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha