Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-07-2005, 09:12 door Frans E

Grappig. Ze melden het zelfs via het verwerkingschermpje van girotel :) BELANGRIJK BERICHT Een klein aantal mensen, zowel Postbank- als niet Postbankklanten hebben op 19 juli 2005 een Nederlandstalige e-mail ontvangen die van de Postbank afkomstig lijkt te zijn. Hierin wordt gevraagd om op een link te klikken en gebruikersnaam en wachtwoord van Mij Postbank.nl in te vullen. Deze mail is NIET afkomstig van de Postbank. Zie ook www.postbankzakelijk.nl Wachtwoord Uw wachtwoord en GIN code zijn strikt persoonlijk. Postbank Zakelijk zal u daarom nooit naar uw wachtwoord, GIN- of TAN-codes vragen. Niet via e- mail, internet, telefonisch of aan de deur of via welke manier dan ook. Heeft u deze e-mail ontvangen? Heeft u deze e-mail ontvangen, dan kunt u het volgende doen: Als u niet op deze e-mail hebt gereageerd, is er niets aan de hand. Uw gegevens zijn nog steeds veilig. U kunt, als u dat wilt, natuurlijk altijd uw wachtwoord en GIN-code wijzigen. Als u wel op de link in de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha