Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-07-2005, 10:32 door Anoniem

Door woordvoerder van OracleDe beste manier om klanten te beschermen zou het niet publiekelijk maken van lekken zijn voordat er een patch of andere oplossing is. Het bedrijf is dan ook teleurgesteld als dit soort informatie voor het uitbrengen van een patch aan het publiek bekend gemaakt wordt. Het wordt duidelijk tijd dat ze bij Oracle gaan beseffen wat werkelijk de beste manier is om klanten te beschermen: De beveiligings lekken zo spoedig mogelijk dichten! Het is niet netjes dat de exploits publiekelijk bekend worden gemaakt, maar dat hoort voor Oracle niet de drempel te zijn om eindelijk wel eens de lekken te gaan herstellen. Er is namelijk geen garantie dat er niet anderen al op de hoogte zijn van de lekken als iemand het nog niet ze groots als nieuws de wereld in slingert wat de lekken zijn. Zeker in 2 jaar tijd loop je ook zonder grote bekendmaking enorm risico. Wat ik nu zou hopen is dat de klanten na het horen van dit nieuws eens bij oracle groots gingen klagen over ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha