Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2005, 09:33 door Anoniem

Ik twijfel nog steeds erg aan de 'echtheid' van deze mail. Je zegt dus eigenlijk dat jouw provider jouw pc kan scannen..? Dus ook toegang heeft tot alles op jouw computer? Klinkt als zo'n automated message. Irritante mailtjes zijn dat juist. Misschien heb je een virus blablabla. Kan dan alleen als je dus een mail naar je provider hebt gestuurd, en hun virusscanner merkt op dat er een virus aan vast zit. Wordt geblocked en automatisch een mail terug gestuurd om je er op te wijzen. 9 van de 10 x zitten ze mis maarja. (dacht ook dat niemand dat meer deed net als 'out of office reply's' niet bleken te werken en alleen maar het probleem > spam > erger maakte) Nogmaals; het kan zijn dat ik er nu weinig meer van snap, of de vraag/ situatie verkeerd begrijp. Mijn provider kan zich beter niet met mijn zaken gaan bemoeien. (privacy) Sowiezo rare situatie met al die firewalls enz. Misschien dat iemand hier wat meer over kan uitleggen aan mij mocht ik het nu helemaal mis hebben, en dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha