Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wie de presentatie gelezen heef t én de berichtgeving errond komt misschien tot de conclusie dat beide bedrijven overhaast en ondoordacht gereageerd hebben en daardoor (meer nog dan Lynn) de belangen van hun aandeelhouders hadden kunnen schaden. Blijkbaar moet nog altijd diegene die de kat de bel aanbindt méér geschoffeerd worden dan het bedrijf dat gebrekkige produkten op de markt brengt. Indien Cisco haar produkt werkelijk reeds zes maand geleden gepatched heeft, waar zit dan nog hun probleem en waarom nog wachten tot volgend jaar om de (voorlopige?) researchresultaten vrij te geven? Trouwens : de ontwikkeling van de exploit heeft evenveel tijd in beslag genomen als het patchen ervan. Verder kan ISS wel niet verder dan zich tegen hun werknemer keren om in de gunst van hun klant(en) te blijven. Commerciële overwegingen prevaleren weer maar eens op consumentenbelang, veiligheid, ethiek etc... Producenten in de computerbussiness (zowel soft- als hardware) verschuilen zich maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):