Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2005, 14:33 door Anoniem

Social Engineering is al zo oud als de weg naar Rome. Vanuit Security oogpunt is de natuurlijke dreiging zoveel mogelijk alles dicht natuurlijk, maar het moet ook werkbaar blijven. Security was toch availibilty? Ook al geef je een training...op dit gebied aan al je mensen dan vlakt de boel ook weer af...Daarbij onthou je op het eind hoogstens 30% van wat je geleerd hebt...Herhaling is het toverwoord denk ik, wie kent die hoogst irritante wasmiddelen reclame b.v. niet ;) En dit kost geld. Het wordt pas serieus genomen als het mis gegaan is...net mis dat dan wel weer wel. Maar goed die credit card database ben ik nog niet vergeten...Waanzinnig systeem trouwens dat met die creditcards... Checklistje bij de telefoon dan maar met anti social engineering maatregelen? hmm...het grootste punt is wel dat security voor veel managers een kostenpost is die ze onverwachts moeten dekken..... En zolang er niks gebeurt maken ze zich nergens druk om...Tot de schade weer aanzienlijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha