Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-12-2005, 01:38 door Bitwiper

Anoniem op dinsdag 20 december 2005 08:38: > Dat bewaren van onbeantwoorde telefoonoproepen > gebeurt al. Sommige telco's kunnen hun klanten > bedienen met schitterende statistieken, misschien > nog niet elke telco. Statistieken? Ik dacht dat we het over gegevens t.b.v. opsporing hadden. Daarnaast zou het volgende allemaal flauwekul zijn? Stratix: Call attempts (niet beantwoorde oproepen) worden door geen van de aanbieders bewaard. KPMG: Een registratieplicht voor deze onbeantwoorde oproepen zal niet alleen gevolgen hebben voor de wijze waarop de verkeersgegevens worden opgeslagen, maar ook voor de onderliggende telecommunicatie-infrastructuur Orange/Telfort/Vodafone/T-Mobile: Volgens het ontwerp-kaderbesluit moeten aanbieders verkeersgegevens gaan opslaan van al hun diensten, waaronder mislukte belpogingen en berichtendiensten als SMS, EMS en MMS. Wij willen graag benadrukken dat de aanbieders de verkeersgegevens over mislukte belpogingen in het geheel niets registreren, omdat er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha