Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten Anoniem op dinsdag 20 december 2005 08:38: > Dat bewaren van onbeantwoorde telefoonoproepen > gebeurt al. Sommige telco's kunnen hun klanten > bedienen met schitterende statistieken, misschien > nog niet elke telco. Statistieken? Ik dacht dat we het over gegevens t.b.v. opsporing hadden.Correct, gegevens die al voor verschillende doelen worden gebruikt - zoals die de basis vormen van klantspecifieke statistieken in het mom van klantenservice - zijn mede interessant voor opsporing. Daarnaast zou het volgende allemaal flauwekul zijn? (Enkele telco's die aangeven onbeantwoorde oproepen niet te registreren omdat er geen factureringsdoeleinden mee verbonden zijn)In het voorgaande bericht schreef ik: Sommige telco's kunnen hun klanten bedienen met schitterende statistieken, misschien nog niet elke telco. > Uit COM(2005) 439 (2005/0182 COD): > Het voorstel gaat qua impact op de burgers en > het bedrijfsleven niet verder dan hetgeen strikt > noodzakelijk is en is dus in ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):