Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-01-2006, 22:59 door Constant

Het configureren van de firewall van Norton (en de meeste firewalls) is te moeilijk voor de doorsnee consument. Ik heb zelfs beroeps IT-ers (duidelijk geen netwerk kennis) gezien die doodleuk port 56 en 57 hadden dichtstaan en niet meer wisten waarop ze geen ip address kregen. En firewall alerts zijn onbegrijpelijk voor de gemiddeld consument, dus kunnen die alerts beter standaard uitstaan want ze geven meer verwarring dan dat het iets toevoegt. Ander probleem met Norton firewalls is zoals beschreven in het start topic, dat na LiveUpdate het internet soms niet meer wilt werken. Heb ik zelf ook gemerkt met de 90 dagen trial versie van Norton Internet Security. Ondanks mijn ervaring met professionele firewalls zoals Checkpoint FW-1 en diverse software firewalls, kwam ik niet tot een werkende internet met Norton Internet Security. Uitschakelen kon niet bij NIS2005 en dhcp verkeer had moeten werken maar niet dus. Sommige instellingen zitten er blijkbaar keihard ingeprogrammeerd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha