Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem ik krijg hetzelfde bericht, maar ik heb helemaal geen antivirusscanner van Wanadoo, ik krijg dit bericht van pc antivirus monitor van @home. Ik heb het bestand AVFilemon.exe wel opnieuw gedownload, maar dit heeft geen invloed. Wat kan ik doen? gr m siebers Beste M. Siebers, Ook hier heeft het probleem per afgelopen woensdag of donderdag voorgedaan. Ook @home antivirus. Afgelopen week is een beveiligingsupdate van Microsoft Windows geïnstalleerd. Mogelijk had dit er iets mee te maken. De volgende oplossing heeft het probleem kunnen verhelpen op het WIN98 systeem: 1. Verwijder de Antivirus software via het configuratiescherm en daar voor Software te kiezen. Mocht dit niet opstarten (hier het geval) zoeken naar het bestand Appwiz.cpl op de C-schijf (waarschijnlijk in C:windowssysteem). Dit bestand vervolgens openen. 2. Opnieuw opstarten van het systeem 3. Opnieuw downloaden & installeren van de @home PC-antivirus. Succes! MvG, Sander
Beschrijf je klacht (Optioneel):