Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-01-2006, 16:11 door Anoniem

Telenet was toen ze pas begonnen een goede provider met goede condities. Nu halen we amper een snelheid van 2Mbit en krijgen we te horen dat onze snelheid dit jaar verdubbelt nogwel. Jawel hoor, ze is verdubbeld, 4Mbit nu. Hoera!!! Als ge hierover mails stuurt naar de staff van telenet dan moogt ge nog oppassen als ge na twee maanden volledige stilte uw mond nog eens opendoet, dat ge niet het verwijt krijgt dat ge nooit een mail gestuurd hebt. Uiteraard zal het afhangen van de inhoud van de mail of die ooit is aangekomen of niet. Indien er een probleem is met uw verbinding, eenderlei, check dan vooral eerst uw modem, want dat is toch het eerste en veruit het enige dat ze op de helpdesk ook zullen doen. Verder weet de helpdesk van toeten of blazen van wat er zich hogerop afspeelt. Technische kennis is niet belangrijk, vooral het zeveren en onzin kunnen vertellen en goed rond de pot kunnen draaien is een minimum vereiste om er als werknemer aan de slag te kunnen. Ik heb drie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha