Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2006, 16:43 door SirDice

Waar ik mee zit is dat fabrikanten als Microsoft en Canon (om maar even een paar te noemen) gewoonweg niet om de tafel hebben gezeten en deze versie SP2 op bepaalde printers heeft uitgetest. Dat vind ik gewoonweg bijzonder kwalijk. Sorry, je bent verkeerd geinformeerd.. Canon heeft, lang voordat SP2 voor de consument is vrijgegeven, de mogelijkheid gehad om te testen. Zoals zoveel hard/software producenten. Klaarblijkelijk vond men bij Canon het product niet belangrijk genoeg. Da's toch echt een probleem bij Canon.. Zo heb ik bijvoorbeeld, nog steeds, geen goed werkende WinXP-x64 driver voor m'n geluidskaart. Dat ligt, in mijn geval, niet aan MS maar aan Creative.. Ik vind dat de consument het recht heeft op een goed werkend apparaat en goed werkende software. Mee eens, maar je moet wel de juiste partij er voor verantwoordelijk houden.. Bij een reparatieafdeling kan je aan een technicus rustig vragen welke apparaten e.d. hij het meest gezien heeft op zijn afdeling - zeg de afgelopen maanden. Dan krijg ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha