Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-03-2006, 22:54 door Anoniem

Door gleverla Ik bel nog gewoon in bij de postbank om daar fijn te girotellen. Ouderwets maar zeer effectief, en veilig. Klopt inderdaad wel. Maar de postbank doet alles om mensen van de girotel af te krijgen. Vanaf volgende maand kun je geen beleggingen meer veranderen. Onder het mom van we weten niet goed wie de gebruiker is en of hij wel zijn beleggings risico profiel heeft ingevuld wordt deze optie gewoon voor alle gebruikers uitgezet. Typisch geval van klantvriendelijkheid. Vooral de argumentatie is geweldig. U doet een overschrijving en wij weten niet zeker of al uw detals kloppen. Erg fijn dat een bank niet weet of alle details bij een overschrijving kloppen. Geeft mij erg veel vertrouwen als klant. En internet is veilig want er staat een dicht slotje in je browser. (dat verzin k niet maar stond in de brief waarin deze service verbetering werd mede gedeeld)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha