Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-04-2006, 13:30 door Bram van den Hazelkamp

Ik kan me best voorstellen dat in bedrijfskritische systemen beheerders goed het effect willen weten van een patch alvorens ze hem installeren. Ook als het een security patch is, zeker gezien het brede begrip dat security op dit moment is. Voor bedrijven is het soms namelijk belangrijker dat de core business door kan gaan dan dat er een security vulnerability met een kleine kans bestaat. Het stilletjes patchen van dit soort bugs is dus (zeker voor bedrijven) onwenselijk en ik denk zelfs dat je als bedrijf wel zou mogen verwachten dat het ook niet gedaan wordt. Wat ik me wel kan voorstellen is dat je voorafgaand aan de patch de fout niet publiek wil melden, zodat je eerst de oplossing bied en bij de oplossing ook het probleem vermeld. Dit is echter ook wel meteen gevaarlijk aangezien je bedrijven wel druk wil geven om dit soort dingen op te lossen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha