Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-05-2006, 17:05 door inglorion

Hmm. Ik wil niet zeggen dat ik het er helemaal mee oneens ben, maar ik hou ervan om de duivels advocaat te spelen. Dus: Wachtwoorden mogen dan hun langste tijd gehad hebben Oja? Daar weet ik niks van. voor de meeste bedrijven is het nog altijd het belangrijkste authenticatiemiddel. Maar...ze hadden toch hun langste tijd gehad? 1. Schrijf wachtwoorden niet op: Als het personeel dit toch doet, dan is het systeem te complex. Dit zijn eigenlijk twee punten, die allebei heel belangrijk zijn. Ten eerste dat je als gebruiker je wachtwoord niet op moet schrijven, en ten tweede dat je als organisatie moet zorgen dat gebruikers dat niet doen. 2. Stel het wachtwoord ook in: Te vaak wordt het standaard wachtwoord niet vervangen. Inderdaad. Dus zorg er als organisatie voor dat gebruikers zelf een wachtwoord in _moeten_ stellen, voordat ze het systeem kunnen gebruiken. 3. Gebruik zo min mogelijk wachtwoorden: Teveel wachtwoorden zorgen ervoor dat mensen ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha