Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2006, 01:00 door Anoniem

Een ander probleem is dat systeembeheerders of ontwikkelaars vaak ontkennen dat er een security lek aanwezig of misbruikbaar is. Ze willen dan vaak bewijs zien, wat tevens het bewijs is dat je de wet hebt overtreden. In dit soort 'gevallen' is er de mogelijkheid om via een advocaat of vertrouwenspersoon de betrokkennen op 'hoog niveau' te informeren over het probleem. De kosten van juridische bijstand is gratis (betaald door belanghebbende) indien het 'lek' NIMMER is MISBRUIKT en de ontdekker een NON DISCLOSURE garantie wil/kan ondertekenen. Hiervoor moet de ontdekker van een 'lek' minimaal een bedrag ontvangen dat gelijk is aan de kosten van juridische bijstand voor beide partijen in zijn totaal. Zie ook: http://www.postbank.nl/ing/pp/page/article/detail/0,2842,1859_103828_341824,00.html?linktype=int Hackerstesten Postbank laat de systemen regelmatig testen door onafhankelijke, professionele hackers. Eventuele veiligheidslekken worden onmiddellijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha