Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-06-2006, 13:35 door awesselius

Ik heb momenteel een voordeelurenkaart. Deze is momenteel niet voorzien van een chip. Ik denk echter dat dat straks dus is geintegreerd in 1 kaart. Ik zou daar wel een verstorend hoesje omheen gaan doen (tin foil?). Ik denk ook wel dat ze de prijzen van anonieme kaarten zodanig hoger maken, dat je eerder kiest voor een goedkopere. Je verliest dus niet alleen je privacy, je moet meer betalen om het te behouden. Wat dus de spuigaten zou gaan uitlopen. Sommige dingen vind ik niet erg dat ze monitoren, maar het kan ook wel uit de hand lopen. De tijd dat de klant centraal stond als 'koning' is voorbij. De klant is 'slaaf', ' melkkoe' en moet vooral dom of onwetend gelaten worden, zodat er meer uit te halen valt. Bedrijven die mij als nummer (of nog erger als chipje) behandelen, zijn bij mij weer terug bij af. Echter als er geen betaalbare alternatieven voor zijn, dan wordt het lastig. De NS heeft geen concurrent op het spoor...... - Unomi -

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha