Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het is raar, want als ik mensen om mij heen spreek dan is de algemene mening dat internet nog erg onpersoonlijk is. Als je dan van je bank of welke instantie dan ook zulke mail onvangt, dan vind ik dat heel erg onpersoonlijk. Ik hoop dat men dat gevoel blijft houden, dat niet enkel maar om de automatisering en efficientie dingen worden aangepast, maar dat men ook de sociale impact meeneemt in veranderingen. Zodoende zouden banken dus niet klakkeloos alles via internet moeten doen, enkel omdat de systemen het toelaten. Men gaat nog steeds, net als de jaren 30, voor service, betrokkenheid en aandacht voor de klant. Niet enkel maar het snelle, koude en zonder toegevoegde waarde consumeren, maar nog steeds van mens tot mens. De machine zal nooit dat sociale aspect kunnen vervangen, hoe goed het ook kan simuleren. Een belastingdienst die mij op zo'n manier zou benaderen, zou bij mij geen goede indruk achterlaten. Als je al het gevoel krijgt dat de overheid je in de steek laat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):