Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Deze tips zijn altijd vrij globaal en zo globaal dat ze vaak ook net zo hard tegen te spreken zijn. Zoals: * Scan regelmatig alle machines Eigenlijk is dat vreemd, want de AV software had het toch MOETEN detecteren toen het op het systeem kwam? En kwam het al aan boord voordat de definities bijgewerkt waren, dan moet de AV software het toch detecteren voordat het kwaad kan? Toch? Waarom dan nog extra scannen, zodat je systeem een paar uur onbruikbaar is met 99% CPUload door de scanner? * Maak regelmatig back-ups Hiermee voorkom je geen virus maar maak je er kopieen van, die elke keer terugkomen * Schrijf je in op een bulletin, mailing-list of RSS feed om regelmatig over de laatste patches, updates en ontwikkelingen op de hoogte gehouden te worden. Zodat je zoveel mail krijgt dat spam en virus en phisingmailtjes niet meer opvallen. * Zorg dat er ook papieren versies met de namen van alle contacten zijn, mocht het complete netwerk uitvallen. Dat is een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):