Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-07-2006, 11:25 door Constant

Deze security professional werkte al 20 jaar in een omgeving waarin niet in security werd geinvesteerd, dus 20 jaar uit zijn neus gegeten? Tsja, ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Naast de krenterigheid van de CEO om te zorgen voor het betere hang- eb sluitwerk in combinatie met een beveiligingscontract., is er nog meer mis. Wat ik mis is een uitleg waarom de backup restore vele weken heeft geduurd? Blijkbaar waren de backups niet volledig en was er geen goed restore plan. Wellicht is de security goeroe ontslagen wegens het falende restore plan. Twee weken, dat is echt teveel omdat men (zo te lezen) na een dag al nieuwe harde schijven had. Dus ontslag van de security goeroe is terecht, maar had de CEO ook moeten vertrekken. Goed voorbeeld dat je bij dit soort ernstige kwesties de zaak moet laten onderzoeken door een externe onhankhankelijke deskundige, in plaats van een intern onderzoek waarin de CEO dicteert wie (lees: de zwakste partij) de schuld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha