Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit gaat echt niet alleen op voor e-mailaccounts e.d. Ook in de gewone analoge low-tec wereld speelt een zelfde soort drama af. De dood van een familielid komt altijd als een verassing en heel vaak is het dan moeilijk om de volgende zaken geregeld te hebben: 1. Het vinden van de juiste sleutels om kastjes, lades, auto's e.d. te openen 2. Het vinden van de juiste papieren die de overledene ergens heeft weg gestopt 3. Het inlichten van belastingdienst, werkgever en verzekeringsmaatschappijen en het opzeggen van alle betalingen, zowel de incasso als de niet in-casso 4. Het opzeggen van lopende bestellingen 5. Het opzeggen van bladen, weekbladen, kranten, en periodieken 6. Het niet kunnen vinden van spullen of informatie omdat de overledene de "opbergplaats" aan niemand bekend gemaakt heeft. Andere nare gevolgen: een jaar na dato de post van de overledene ontvangen, omdat mutaties in telefoonboeken en mailinglijsten e.d. nog niet zijn doorgevoerd. Bij het overlijden van mijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):