Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-10-2006, 22:15 door Anoniem

@Erwin Blonk: Spammers demagogie: Het is de "vrijheid" om massaal te marketeren via email.. Uiteindelijk is de internet-gebruiker diegene die klakkeloos zijn emailadres geeft om er zelf "beter" van te worden, dat de gebruiker de voorwaarden niet leest is zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. Ik krijg dagelijks emailberichten (door mensen die mijn emailadres hebben) van weblogs etc. om ook deel te nemen aan de door hen aangeboden diensten, moeten nu ook alle weblog services worden aangepakt? Ik, ik stuur een heel boos bericht aan diegene die mijn emailadres heeft verstrekt voor die onzin. Ook krijgen we dagelijks "geadresseerde" post op de mat die we vaak niet willen, moet ik nu de bezorger op zijn M**L slaan? Of is het beter de adverteerder aan te pakken? Het is namelijk niet (alleen) de spammer die zijn zakken vult, de producent en verkooporganisatie achter het product verdient het meest aan deze vorm van marketing. (en laat daar nu vaak een globaal actieve onderneming achter ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha