Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
de hele hype "certificering" komt eigelijk een beetje voort uit het feit dat klanten eigelijk geen enkel idee hebben wat een ICTer nou eigelijk doet.. de server werkt "dat is wat hij net begrijpt maar meer ook niet.". ( en dat hoeft eigelijk ook niet....) Certificering lijkt een houvast voor een klant , of zo je wil manager , waarmee een ICTer op begrijpelijk wijze kan schermen naar de klant. "Immers hij heeft een diploma dus die icter moet er wel verstand van hebben" Het jammer is dat de klant nu zijn hele beslissing voor een groot deel laat afhangen van het wel of niet hebben van een papiertje van die ICTer. begrijpelijk maar veel te kort door de bocht.. dus nee certificering is zeker geen garantie voor kwaliteit integendeel eigelijk is het alleen maar een leuk extra-tje maar meer niet.. gr. ikke ps. voor die manager die dit zei : "ook vanuit juridische oogpuntgezien, doe je er wijs aan alleen gecertificeerde mensen aan je omgeving te laten zitten." Sorry maar dit is echt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):