Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem Liever geen enkele "ongeschoolde/ongecertificeerde" in je team is het devies. Immers hoe wil je iemand kunnen afrekenen indien hij er formeel niets vanaf weet. Ook vanuit juridische oogpunt gezien, doe je er wijs aan alleen gecertificeerde mensen aan je omgeving te laten zitten. Maar als manager heb je veel uit te leggen indien je bij een storing in een operationele omgeving je schuld probeerd te verschuiven op "analfabeten" die formeel niet de kennis ervoor hebben. Een papiertje dat in de praktijk geen garantie geeft van een kwaliteitniveau en kennis en kan daarom neit ge-/misbruikt worden om iemand ter verantwoording te roepen. Het is en blijft namelijk een momentopname. Als je als manager zo enorm achter de waarde van een titel of stuk papier aan loopt te kwijlen dan zit je duidelijk op de verkeerde plaats. Managen is mensenwerk, niet simpelweg cijferen, wegen en strepen met papier en af en toe wat menselijke trekken als risico accepteren. Certificaten zijn alleen een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):