Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-11-2006, 16:55 door Anoniem

Door Anoniem Dit "nieuwsbericht" is afkomstig van een mailblokkeerder (www.totalblock.com) die voor binnenkomende mail verificatie vraagt bij de afzender. Ik heb het al eens eerder omschreven als een a-sociale vorm van anti-spam, ik zal nog eens keer uitleggen waarom dat zo is. Als iemand een bericht stuurt naar een gebruiker van Totalblock krijgt die een bericht terug om zijn bericht te bevestigen, omdat dan pas het oorspronkelijke bericht zijn bestemming zal bereiken. Dat is niet zo leuk voor de verzender van de mail, want die wordt nu gevraagd het spamprobleem van de ontvanger op te lossen. Ongevraagd iemand anders opzadelen met jouw probleem wordt algemeen gezien als a- sociaal gedrag. <knip> Er is nog een reden om niet met deze methode te beginnen. Het zorgt ervoor dat voor elk (spam)bericht nog een bericht wordt verstuurd. De hoeveelheid mail kan dus fors toenemen. Het spamprobleem wordt verdubbeld als iedereen het zou doen. De Australische ISP's doen het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha