Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het hangt er een beetje vanaf wat de nieuw aangekochte beveiliging precies is. Als dit specifieke software tegen DDOS is of een contract met een high- availibility provider, dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen. DDOS is zeer lastig om tegen te gaan (in tegenstelling tot 'normale' hackaanvallen en wormen), omdat de enige kwetsbaarheid een eindige hoeveelheid (systeem)resources is. Het zondermeer inschakelen van speciale software of providers is economisch niet verantwoord, zeker in dit geval niet omdat men vanuit de aangeboden dienst geen rekening hoefde te houden met een DDOS. Dit in tegenstelling tot een online aanbieder van betaalde diensten (online e-bay etc), welke wel direkt vanuit hun bedrijfsvoering hiermee geconfronteerd kunnen worden (ze zijn afpersbaar). Al met al vind ik dat gegeven de situatie bovengenoemde kosten best (gedeeltelijk) op de daders verhaald kunnen worden. Kosten voor overige beveiliging (firewall etc) welke om andere reden dan DOSS noodzakelijk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):