Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-12-2006, 17:16 door Yzord

Door Anoniem Door Yzord @ Peter V, Beter de bulletins in de gaten houden knul http://www.adobe.com/support/security/bulletins/apsb06-20.html Dat is geen fix, maar het advies om te updaten naar de laatste versie. En als dat niet mogelijk is, wordt een workaround geboden, wat dus ook geen fix is... Dus misschien dat jij iets beter moet lezen... "knul"... Adobe Reader 7.0 through 7.0.8 users who cannot upgrade to Reader 8, as well as Adobe Acrobat 7.0 through 7.0.8 users, should follow the directions below to update their installations: Exit Internet Explorer, Adobe Reader, and Adobe Acrobat, if necessary. Browse to <volume>:Program FilesAdobeAcrobat 7.0ActiveX. Note: If you did not install Acrobat to the default location, browse to the location of your Acrobat 7.0 folder. Select AcroPDF.dll and delete it. Download the AcroPDF.dll file provided here. Copy the new AcroPDF.dll file in to the ActiveX directory. Een workaround welke een probleem oplost, is dus net zo goed. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha