Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2007, 07:37 door Anoniem

Door SirDice Ik bel eigenlijk nooit.. Een fatsoenlijke ISP heeft niet voor niets een abuse@ e-mail adres. Dan kom je tenminste gelijk op de juiste afdeling terecht en je kan direct je logs meesturen. Doe dit overigens altijd in de tekst en niet als attachment. Laat ook je eigen analyse achterwege (whois, dns, traceroutes etc). Alleen de feiten noemen.. En ja, ik krijg niet altijd een reactie terug.. De abuse stopt meestal wel vrij abrupt ;) Ik heb alleen gebeld voor het feit dat hun IP-range in de blocklist zit, niet om eventuele spam vanaf dat ene Telebyte IP-adres te melden want die heb ik niet ontvangen. Hoewel ik misschien toch even mijn logging ga bekijken om te zien of ik sinds oktober 2006 (toen is het begonnen) echt geen spam heb ontvangen vanaf dat IP-adres. Het achterwege laten van een eigen analyse doe je waarschijnlijk om zelf tijd te besparen, maar waarschijnlijk ook om niet op de tenen te trappen van de betreffende afdeling? Op dit moment komt de IP-range nog ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha