Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Redactie op zaterdag 20 januari 2007 11:35 De bank zal alle getroffen klanten vergoeden. Zal de directie afzien van haar jaarlijkse bonus, of moeten de klanten (ook degenen die wel verstandig internetten) dit met z'n allen ophoesten? Met 2,2 miljoen klanten gemiddeld een halve dollar per klant, maar had men dat bedrag niet beter aan preventie kunnen besteden? BBC op 19 January 2007, 17:10 GMT http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/6279561.stm Nordea added that customers who had been affected often did not have any anti-virus protection on their computers. Dat helpt nauwelijks. We zien dit weekend weer eens hoe eenvoudig scammers kleine wijzigingen in trojans kunnen maken zodat deze niet door gangbare antivirus software wordt herkend (zie http://www.security.nl/article/15300/). Als zo'n trojan eenmaal gedraaid heeft is het systeem feitelijk verloren, doodeenvoudig omdat bijna alle thuisgebruikers als administrators op hun systeem inloggen, en het dan voor de trojan (of nageladen malware) ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):