Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
En daarom ben ik dus microsoft af! Met de introductie van Windows 95 waren er onvoldoende drivers beschikbaar. Ik heb daarover even contact gehad met microsoft. Ik concludeerde ZELF dat dit onwerkbaar was en ik nog even de oude versie zou blijven gebruiken. Even melden dat dit gewoon debiel was luchtte wel op. Een jaar later had ik problemen met de combinatie van: - de postscript driver van mijn printer en een opmaakpakket. De fabrikant van het opmaakpakket verwees mij (uiteraard) door naar microsoft. We moeten het 'van het kastje naar de muur' natuurlijk in stand houden. Maar microsoft wist mij te melden dat ik voor 70 NLG (per oplossing) geholpen kon worden. Ik had mijn support op windows 95 al verbruikt. Om het werkend te krijgen heb ik de postscript driver aangepast. Deze heb ik toen aan de printerfabrikant en de fabrikant van het opmaakpakket gestuurd... Deze is door beide nooit opgenomen. Zo gaan bedrijven om met hulp van buitenaf. Support is toch niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):