Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Heren managers, als je je mensen niet vertrouwt of niet naar ze wil luisteren, knikker ze er dan gewoon uit." Citaat Rietveld. Deze conclusie vind ik een uitglijder van Rietveld, want managers die de eigen mensen niet vertrouwt of naar ze wilt luisteren zijn voor hun functie ongeschikt; het bedrijf heeft niets aan betweterige en achterdochtige mensen. Rietveld bedoelt waarschijnlijk te zeggen, dat het personeel voor deze manager dan overbodig is. Echter, deze managers zien het personeel als alleen geschikt om zijn beleid uit te voeren en basta. Voor de rest heeft hij een mooi informatief verslag geschreven. De Best Practice benadering heeft m.i. efficiency- en psychologische voordelen: - het wiel hoeft niet elke keer opnieuw uitgevonden te worden, dat hebben anderen al gedaan. - geeft meer zekerheid over de effectiviteit omdat het zijn waarde reeds bewezen heeft. Dat betekent niet dat e.e.a. dogmatisch moet worden bekeken, maar waarnodig aanpassingen moeten worden gedaan.
Beschrijf je klacht (Optioneel):