Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2007, 15:02 door Anoniem

Door Walter Daarnaast bestaat het E-mail adres [email]support@abnamro.nl[/email] niet, dus als mensen op de mail reageren en ze krijgen een foutmelding, zouden ze moeten snappen dat de mail niet in de haak zit. Waarom? Klanten zijn helemaal getraind om email te krijgen van afzender adressen die niet responden (hoeveel [email]donotreply@[/email] afzenders heb je wel niet in je mail box zitten? Bovendien, [email]security@abnamro.nl[/email] en [email]abuse@[/email] bouncen ook (en met een erg ondoorzichtige Notes melding die heel lastig de originele email te koppelen is). Ja ik heb ABN-AMRO op de hoogte proberen te stellen hiervan, maar ze zijn duidelijk niet geinteresseerd in dit soort meldingen uit het veld. De phishing mail was overigens best goed: geen duidelijke taalfouten, officieel klinkend en vroeg niet om naar een vage website te gaan of direct je persoonsgegevens te geven.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha