Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-03-2007, 22:47 door Anoniem

Dit lijkt weer typisch een voorbeeld van een provider die z'n zaakjes niet goed voor elkaar heeft en daarbij iedere ruchtbaarheid die daar aan gegeven wordt probeert a la minute de mond te snoeren. Het is natuurlijk mogelijk dat de ISP al weet van een dergelijke configuratie-fout, en dit gewoon probeert stil te houden, terwijl er bijvoorbeeld intern al aan gewerkt wordt. Verstandiger is het denkelijk om met de desbetreffende persoon een dialoog te ontwikkelen, ongeacht de methodes die zijn gebruikt om binnen te komen. Daar zou je waarschijnlijk iets van kunnen leren. Het gebrek aan aanwezige kennis en inzicht in dergelijke risico's binnen het bedrijf, de angst voor gezichtsverlies, gerelateerd aan angst voor verlies aan inkomsten, wint het iedere keer, totdat de boel moet worden overgenomen o.i.d. De mannen aan het stuur hebben hun zakken dan natuurlijk al gevuld en kunnen b.w.v.s. de volgende dag met een soortgelijke praktijk of functie beginnen, meestal niet voor minder dan ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha