Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ehm ja, dat klopt. Het zelfde is mij namelijk ook overkomen. Ik kon opeens niet meer in mijn account komen. Ik werd daar zo pissig over, dat ik McAfee in de prullenbak gegooid heb. Als je het probleem wil oplossen dan kun je via de website van McAfee in contact treden met een technicus (via een chat-sessie). Die zou je uit het probleem moeten halen. Zelf heb ik dit maar gelaten voor wat het was (McAfee reageerde plotseling niet meer goed: oorzaak was onbekend). En toen kreeg ik het advies om alles eraf te gooien en opnieuw te installeren. Dat heb ik geweten! Meteen kwam ik niet meer in mijn account (nodig om updates op te halen). Wil je een betere virusscanner, neem dan Kaspersky. Die levert - zover ik heb kunnen vaststellen - geen problemen op en werkt zelfs op een PC van 3 a 4 jaar oud. Voordat je het pakket aanschaft, probeer dan eens 30 dagen de trial-versie. Dan kun je met enige zekerheid zeggen of het pakket goed werkt en dat er geen conflicten met andere software ontstaan. Als ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):