Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben zelf ook redelijk specialistisch, en vind het zelf onbegonnen werk voor een leek. Wat mij betreft heeft Kassa gelijk, al hebben ze het in mijn ogen wel wat overdreven in de zin dat de zgn. computerblad expert het niet wist, kan men mij niet wijsmaken. Tevens dat men niet merken/modellen heeft laten zien waar het wel goed op functioneerd, die zijn er immers ook. Dat sommige reacties hier zijn als 'dan moet men maar betalen voor een monteur' gaat natuurlijk ook nergens over. Als ik product koop, mag ik er vanuit gaan dat die goed naar behoren functioneerd. Als ik een auto koop, en het elektronisch slot doet het al gelijk niet, is de autodealer verplicht dat kostenloos te repareren. Het is inderdaad meer de onwetenheid bij mensen die niet weten dat Wifi uberhaupt op slot kan en moet, en tevens het installeren vaak te technisch is. Oftewel de fabrikant/verkoper moet van te voren duidelijk aangeven wat benodigd is om het apparaat goed en functionerend aan de gang te krijgen, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):