Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik had z'n situatie in november. Een gestolen laptop waarvan ik wist dat hij op een ip van casema zat. Ik had een poortscan van hem gemaakt en de goede computernaam en mac adres terug gekregen. Omdat je extra info over de zaakt hebt mag je geen electronische aangifte doen, maar moet het op het politiebureau doen (de volgende ochtend). Vervolgens hoor je niets meer van de aangifte waar je op het bureau 2 uur over hebt gedaan met een agent die met 2 vingers ambtelijke regels probeert te maken. De gegevens van de scan moest ik printen en is aan de aangifte geniet. Bellen kan alleen naar 0900 8844 en je wordt gewoon niet doorverbonden naar een bureau of iemand die met de zaak bezig is. wel 10 keer gebeld en steeds een ander verhaal. De leukste waren "het systeem doet het neit bel later terug" en "We hebben het nu erg druk, kunt u terug bellen". Ik ben uiteindelijk door een vriendelijke telefoniste doorverwezen naar slachtofferhulp.
Beschrijf je klacht (Optioneel):