Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-05-2007, 12:26 door Anoniem

Een goede security officer kan ook praten met z'n CIO... Als ie dat al niet zelf is. Het is dan aan de technici om bepalen wat de risico's zijn, hoeveel kans daarop is, en wat het gaat kosten om te fixen, en wat het gaat kosten als het fout gaat. En als je echt goed bezig wil zijn, een of enkele oplossingen met kosten, risico's om het probleem te mitigeren ipv op te lossen. Immers, als je er geen last van kan gaan krijgen, hoef je het ook niet perse op te lossen. Veel security mensen klagen over hun manager.. Hij snapt er niets van, hij begrijpt het niet... Misschien ligt het probleem wel dat die manager niet technisch genoeg is maar misschien is het probleem dat zijn medewerkers alleen maar techno-babbel kunnen doen. Tegen een manager moet je niet vertellen dat je windows XP clients een zeroday hebben. Die moet je vertellen "er zit een bug in, en fixen van dat bugje kost 10 miljoen, over 2 maanden komt Microsoft pas met een patch uit, en het risico dat we er mee te maken krijgen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha