Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Iceyoung Menig CEO begrijpt niets van Security en ziet de noodzaak er ook niet van in. Je betaalt voor iets dat misschien wel nooit nodig is ( een verzekering) en dat doen mensen nou eenmaal niet zo graag. Een goede risico analyse en een berkening hoeveel tijd (geld) het gaat kosten om bepaalde schade te herstellen werkt mijnsinziens beter. Daarnaast heb je dan ook nog immateriele schade (het is niet leuk als er in de media vermeldt wordt dat bedrijf X succesvol gehackt is.) Een goede security officer moet dit concept in "groentenmannen taal" kunnen uitleggen aan zijn CEO. Lol ach ik werk bij een verzekeringskantoor en zelfs die zien soms de noodzaak niet altijd :P. Het komt juist omdat het net als verzekeren is! Want hoe groot is de kans dat het fout gaat? En hoeveel gaat het dan kosten waarschijnlijk? Dan heb je een leuk geschat bedrag te pakken en dat zet je af tegen de kosten van de oplossing. Het enige dat je dan moet kunnen kwantificeren is de waarde van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):