Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2007, 19:34 door root

Ja, inlogt op "Mijn postbank" ja, maar daar had ik het niet over. Ik heb een klacht gemaild, maar zoals ik al had verwacht, totaal zinloos. Dit was mijn mail: --- De persoonsgegevens die ik invul op www.postbank.nl worden niet beveiligd verstuurd (geen https), bijvoorbeeld op: http://www.postbank.nl/ing/pp/page/frameset/form/0,2839,1859_180562_465415033,00.html?FormLinkId=465415033 Mijn Firefox zegt: niet-beveiligde verbinding. Ik vind dat dit niet kan. --- En dit was het antwoord: --- Geachte meneer XXXXXXX, Vervelend dat u problemen ondervindt met de veiligheid op Mijn Postbank.nl. Aan de hand van uw e-mail kunnen wij u echter geen oplossing bieden. Wij adviseren u contact op te nemen met onze helpdesk Mijn Postbank.nl. Deze helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 1958 (10 cent per minuut). Via e-mail is namelijk een aantal technische vragen te beantwoorden. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha