Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@ Anoniem op maandag 25 juni 2007 08:19: Mooi he, de ene ISP stelt dat zij 'Hackers' (goed of kwaad doet er niet toe) actief bestrijden en de andere ISP neemt ze juist in dienst. Die laatste ISP heeft over het algemeen zijn/haar zaakjes behoorlijk goed op orde (ook Hackers zijn mensen en mensen maken nu eenmaal fouten) waardoor de klanttevredenheid hoger is dan bij andere ISP's die 'Hackers' actief bestrijden. Het is nu eenmaal een gegeven dat Spammers en Hackers volgens het brede publiek er beiden criminele en overlast veroorzakende activiteiten op na houden. Dit staat ver van de werkelijkheid. Het is vaak de 'Hacker' in dienst van een ISP die de klanttevredenheid doet toenemen omdat zij bekend zijn met het probleem, de bronnen weten te vinden die kunnen bijdragen om de overlast van Spammers op te kunnen lossen. Als Spammers Crackers (Criminele Hacker = Cracker) zouden zijn waarom bestaat er dan handel in emailadressen en botnets..? Ik kan zo een aantal serverparken aanwijzen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):