Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2007, 15:08 door Anoniem

Wanneer banken bepaalde veiligheidseisen stellen, en dat is redelijk, dan moeten ze ook zorgen, dat de klanten daaraan kunnen voldoen. Dit houdt m.i. in, dat ze antivirus, antispyware en firewall software beschikbaar moeten maken, als onderdeel van de dienst. Wanneer ze dan zorgen, dat deze software met software van de bank de status uitwisselt, zodat ze weten dat alles up-to-date is, kunnen ze toegang tot internet bankieren vrijgeven (of blokkeren indien het niet ok is). Dat is de enige redelijke oplossing. Derden hebben alleen recht op toegang tot een systeem, indien daar specifiek door de gebruiker om wordt gevraagd, of indien hier een gerechtelijk bevel voor is. Contractuele verplichtingen om toegang te verlenen, moet door iedereen geweigerd worden, want met die toegang verliest de gebruiker de controle over wat er op het systeem gebeurt. Een onbetrouwbare medewerker bij de bank (en die zijn er nu eenmaal) kan anders misbruik maken van mijn systeem en de data die daar op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha