Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2007, 15:35 door Anoniem

Ik ben het met je eens. Ik zeg ook niet dat mijn methode de enige is om pinpasdieven te slim af te zijn. De laatste tijd zijn de ontwikkelingen wel steeds zorgelijker. Vandaar ook dat iedereen op zijn of haar tellen moet letten als er elektronisch wordt betaald. Insluiping, zoals jij zegt Pimmetje komt inderdaad wel voor, maar in hoeverre zijn ondernemers bereid om na sluitingstijd hun bedrijf grondig te controleren? Wij in de beveiliging deden dat na sluitingstijd altijd. Ondernemers beseffen niet dat je maar 1 persoon over het hoofd hoeft te zien en het probleem is er al. Zoals het er nu uitziet zijn de betaalautomaten zelf gecompromitteerd geweest. Hoe de PIN-code is afgekeken vind ik nog wel een belangrijk item: is er sprake geweest van een nep-toetsenbord dat over de echte lag (een methode die ook in het verleden gebruikt is bij andere fraudegevallen). Waar ik mij wel zorgen over maak is het feit dat het zo lang duurt voordat een nieuw en beter beveiligd systeem in de winkels ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha