Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Jan-Hein Door Anoniem Dit is niet de eerste keer dat er dit soort malware is, misschien wel de eerste keer dat het gericht is op een nederlandse bank maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval was dat voor mij reden om (nog) niet aan internetbankieren te beginnen. Daar heb ik begrip voor, maar wat is de angst bij IT professionals? De angst is het niet uit handen durven te geven van een gedeelte van de verantwoordelijkheid. In mijn ogen zou in dit geval een goede oplossing er alsvolgt uit zien; - Op client niveau dient antimalware software beheerd te worden door een ISP om te voorkomen dat gebruikers geen up-to-date scanner hebben. Als ze alsnog besmet worden moet de betreffende PC in een afgeschermd netwerk worden geplaatst totdat deze weer is opgeschoond. Een mooi voorbeeld hiervan is Quarantainenet. - Nog voordat een client kan inloggen op een site van bijvoorbeeld een bank, dient deze middels een snelle scan gecontroleerd te worden op het al dan niet aanwezig zijn van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):